petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 september 2010

Av petrasperspektiv - 20 september 2010 21:28

Nu får det vara bra med föräldramöten. Även om det var väldigt trevligt idag, också, så känner jag att det blivit liiiite för många den här hösten. Det kan ju ha lite att göra med vilket jobb man valt...


Om ni inte har barn i gymnasieåldern och det var ett tag sedan ni själva gick där kan jag meddela att det numera är en riktig djungel med valbara kurser, kurspaket, meritpoäng, A-,B- och C-kurser och så vidare i oändlighet. Tur jag har en smart unge som kommer att ha stenkoll på hur hon ska välja:-)


Imorgon är det makens tur att ta sonen till domarutbildning. Hoppas han blir lika underhållen (läs sönderpratad) som jag förra veckan. Inte för att jag vill vara elek utan bara så att han ska förstå hur hemskt det var;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards