petrasperspektiv

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av petrasperspektiv - 31 augusti 2011 20:27

Nixelipix, jag är inte så slut efter iForm-loppet att jag inte ens orkar skriva ett blogginlägg. Nej, vi var bara hemma sjukt sent och jag var lite trött i tittorna (ett uttryck jag snott av AS;-) så jag gick och la mig istället för att blogga.


Vi for alltså iväg igår, sju glada tjejer, till Malmö. Trygga AJ körde bussen med en chaufförs trygghet och det enda som störde var alla tradiga vägarbeten. Väl framme möttes vi av världens kaos. I en organisatörs själ gör det ont när man ser en sån oordning så jag har lovat att styra upp det nästa år;-).


Jaja, iväg kom vi och det kändes väldans bra att springa, trots ÖSREGNET som kom precis vid starten. Det varade inte hela loppet som tur var. Jag sprang på bästa tiden hittills och det får man ju vara nöjd med. Efteråt var det picnic på Atleticum och det var väldans smaskigt. Sedan rattade AJ hem oss igen och det var så tjattrigt och uppsluppet i bussen att vi missade att släppa av LP i Bma och fick köra tillbaka igen. Hehe, så kan det gå...


Idag har det mest varit möten. Även nu ikväll var det möte. Nu med Lärarförbundet. Alltid lika givande.


Idag säger jag grattis till Jennie Pennie som fyller år!


Imorgon är det första september. Usch. Jag har INTE fått tillräckligt med sol och värme den här sommaren. Jag kommer förmodligen att bli knäpp, på riktigt, om vintern blir lång och mörk.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards