petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av petrasperspektiv - 2 augusti 2011 16:31

Alltså, så här är det. Innan jag gick på semester var det JÄTTEFINT väder och alla lediga var bruna som pepparkakor för de låg på stranden hela dagarna. På min semester var det enstaka soliga dagar och jag tror jag var på stranden 3-4 gånger på fyra veckor. Nu, efter min semester är det JÄTTEFINT väder. Ahmen, jag älskar ju att ligga på stranden. Det måste vara en komplott mot mig, personligen;-)


För att inte bli helt knäckt är det väl lika bra att ställa in sig på att det INTE blir strandväder i helgen.


Idag var det en kompis/facklig kollega som förbarmade sig över mig och hälsade på mig lite. Skönt med lite mänsklig kontakt:-). Vi hann med en hel del pedagogiskt prat och faktiskt en kopp kaffe i solen också. Tack G, du är hygglig du som sitter hos mig istället för att ligga på stranden:-)


Nu ska här ätas lax. Mums. Tur att jag slapp laga den för då hade jag blivit ännu surare;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards