petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av petrasperspektiv - 8 augusti 2011 16:51

Jag glömde blogga igår. Eller, jag kom på det sent men då var jag så trött att ingen ändå hade uppskattat svamlet jag hade kunnat producera. Jag gick och lade mig istället och laddade för jobbet. Idag var det minsann andra bullar! Så mycket trevligt folk att prata med! Superkul! Ingen lappsjuka i sikte här inte:-)


Lunchen intogs på Glass- och sillabåten och det blev sill och potatismos. Såååå gott!


Nu är jag bara hemma och vänder för alldeles strax kommer E och hennes skjutsande dotter och hämtar mig och så bär det av till P i Djupekås. Där är det utlovat kyckling, i någon form, vin och en massa prat. I love it:-)


Idag har hantverkarna varit här och fixat med golvet. Jag tror det är bra nu. Jag har inte hunnit kolla ordentligt. Jag gör det sen. Vad glad jag blir om det var så snabbt fixat!


Om jag kastar mig ut på altanen nu kan jag få en 7-8 minuters sol. Det räcker.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards