petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av petrasperspektiv - 4 augusti 2011 17:05

Det har förekommit tillfällen när jag sagt att jag vill ha ett jobb i en källare nånstans där jag slipper träffa och prata med folk. Jag tar tillbaka det nu. Jag får ångest av att inte ha folk omkring mig. Det var möjligen skönt en förmiddag, uthärdligt eftermiddagen men sen var det bara pestigt och det ökar i pestighetsgrad hela tiden. Idag var det så illa så istället för att ringa körde jag till människan jag behövde prata med. Sedan stannade jag längre än jag behövde och passade dessutom på att ta en kopp kaffe där. Härligt!


Efter den sociala tankningen kunde jag stå ut med att vara själv en stund och då har jag läst Skollagen. På så sätt är den här tiden bra för jag hinner läsa sånt jag aldrig hinner annars. Skolverkets hemsida är också lusläst och där finns att läsa...


Idag börjar maken jobba efter semestern. Äntligen lite rättvisa;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards