petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av petrasperspektiv - 25 augusti 2011 20:55

Åhhhh, vad roligt! Igår hade jag 85 läsare! Riktigt, riktigt roligt! Stanna kvar!


Just nu sitter jag och snorar framför tv:n. Nej, jag är inte förkyld. Jag är blödig. Jag gråter när folk blir glada. Både in real life och på tv. Eftersom hela min familj övergett mig ikväll så åt jag middag framför tv:n och där visades (och visas fortfarande) True talent. Halleda vilka talanger! Just sjunger en liten smal tjej med en stor röst. Och nu har alla tre sektionerna "godkänt" henne. Snart kommer hon att vara alldeles överlycklig och gråta en skvätt och då gråter jag med. Sån är jag. I något av mina tidigare liv har jag nog varit gråterska.


Nyss gick jag igenom månadens räkningar som ska betalas nu. Bensinräkningen var horribel. Jag tyckte inte precis vi varit någonstans på semestern men uppenbarligen har vi det med en räkning på över 4000 spänn. Jag döööör vilken tråkig räkning att betala.


Nu kom sonen hem. Han har tränat och varit på domarmöte. Inte nog med att han spelar hockey. Han dömer också. Duktig kille jag har:-)


Idag har jag anmält mig och dottern till Bibis körgrej i Bma. Det ska bli riktigt kul. Jag tycker i och för sig att det är för dyrt men jag älskar att sjunga men gör det aldrig så detta är ju min chans. Och 800, det är ju för fasen mindre än vad maten kostar här hemma på en vecka.


Nu ska jag prata med sonen. Tjipp!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards