petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av petrasperspektiv - 1 augusti 2011 19:18

Jaha, då var första dagen gjord. Det gick väl bra. Förutom att jag fick lappsjukan av att sitta på en helt tom skola. Jag gick ner till fritids en stund och pratade lite så jag inte skulle glömma bort hur man gör ;-) men jag kan ju inte stanna där hur länge som helst så det var ju bara att gå tillbaka och jobba.


Min första jobbedag skiner solen som den inte gjort på hela semestern, nästan i alla fall. Jag är en shysst medmänniska som ställer upp och börjar jobba så att alla semesterfirare kan få lite strandtid. Hygglo jag. Nåja, för att vara helt ärlig blev jag och datorn lite osams så jag övergav den och arbetade med rastvaktsschemat för hand istället. Men drog det goda med sig att jag kunde sitta utomhus och jobba. Helt klart okej.


Nu har vi precis ätit och kaffe är på gång. Sedan ska jag och dottern springa. Suck.


Var kommer alla äckliga flugor ifrån? Ska de inte bo på landet? De måste ha kommit fel. Jaja, jag drar mig inte för att slå ihjäl dem. Särskilt inte de hysteriska, ni vet de där som flyger runt i 200 km i timmen och smäller i varenda fönster och är helt omöjliga att slå ihjäl på första slaget. Om inget annat kan ju ljudet knäcka den starke.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards