petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 april 2011

Av petrasperspektiv - 26 april 2011 19:37

Idag är en sån dag när jag vaknade med huvudvärk, glömde ta tabletter innan jag körde hemifrån, inbillade mig att det skulle försvinna av sig själv, tiggde två av skolsköterskan alldeles för sent och var tvungen att lägga mig en stund när jag kom hem för att det bankade så förbaskat i huvudet. Jag asvkyr sådana dagar. Det värsta är att sådana dagar sällan kommer ensamma så har jag otur blir det så här nu i några dagar. Tradigt...


Idag började en ny utbildning/kurs som arbetsgivaren anordnar. Den verkar mycket lovande. Jag hoppas den blir så bra som den verkar att bli. Vi avslutade med att göra en test som kommer att visa vilken slags chef man är och vad det är som är ens starka respektive svaga sidor och vad det är som påverkar ens beslut. Som sagt, mycket spännande!


I renoveringssagan har nu snickarna riktat ett golv och kolstubbssugarna har tagit bort all kolstubb. Det står dessutom en ställning utanför sovrumsfönstret. Jag tror den är till för att frakta virke på istället för att ta det innerhållet. Kloka

snickare:-).


Imorgon blir det möte hela dagen. Måtte skallebangen vara väck då.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards