petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 april 2011

Av petrasperspektiv - 22 april 2011 20:09

Ska vi ta och bestämma att vi har det så här nu? Jag menar så här tokfint väder och att vi arbetar fyra dagar per vecka. Jag skulle kunna leva med det. Skulle ni? Förmodligen finns det en dröse med bönder och andra kloka människor som har synpunkter på det där med sol varje dag men jag är en generös människa och skulle kunna gå med på att det regnar på nätterna. Ok?


Just nu sitter jag och dotterna och kollar på Så ska det låta. Jag älskar det programmet. Särskilt när såna underbara människor som Markolio (stavning?) är med. Min första idol, Kikki Danielsson, är också med. När hennes hits kommer kan jag sjunga med. Jag kan alla texter. Det har med min diagnos att göra;-). När jag var liten och skulle mima och föreställa någon var jag ALLTID Kikki.


Vad har jag annars gjort idag då? Jo, jag har solat (älskar det), tittat på fotboll, också underbart i det här vädret, fikat hemma hos familjen L, mycket trevligt, solat ännu mer, läst, lagat mat, cannelloni, mums, läst och bedömt sju uppsatser, jag vet det är helt sjukt att göra en långfredagskväll men vad fasen ska jag göra... men nu ska jag luta mig bakåt i soffan och njuta av Så ska det låta.


Ha det gott!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards