petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 april 2011

Av petrasperspektiv - 2 april 2011 18:47

Hur svårt kan det vara att vara meteorolog? Om de säger att det ska vara cirka 17 grader och strålande sol och så blir det 8-9 grader och alldeles mulet kan man ju säga att de har fetefel. Halleda! Så mycket fel kan man inte ha!


Imorse vaknade jag 05.55, log, vände mig och somnade om. Helgerna är nämligen morgonpromenadfria. Mmmm, sov till halv nio:-)


En tur till K-stad har hunnits med idag. Varsin resväska modell mindre till mig och dottern inhandlades på Stadium. 83 miljoner saker maken behövde inhandlades på Biltema. Verkligen världens tradigaste, och kallaste, affär.


En runda inom Hus- och hemmässan blev det. 240 kr i inträde för mig, maken och dottern. Det var inte ens värt hälften.


Sen blev det golfbanan. Skönt att vara tillbaka. Faktiskt perfekt golfväder. Inte för kallt och inte för varmt. Mina bollar gick lite för mycket till höger dock, Får se vad Green, ja pron heter så!, kan göra åt det imorgon.


Nu ska jag dricka kaffe, läsa matthandlar Olssons död och vila lite i soffan innan meken och jag spelar Tiger Woods på Wii. Hehe, hård träning här nu...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards