petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 april 2011

Av petrasperspektiv - 12 april 2011 20:05

Äntligen hemma. Direkt från jobbet till utvecklingssamtal till snabb mat, som dottern fixat, till skjuts, till Pressbyrån och nu skulle jag sjunka ner i soffan och hålla kväll. I och för sig med tjänstefördelningen i knät men med hockeyn i bakgrunden. Gissa då om den förbannade tv:n bråkar! Japp. Helt rätt. Suck.


Dagen har gått i ett huj. Swish så var den slut och det var dags att köra hem. Det måste betyda att jag har kul på jobbet. Eller hur?


Maken jobbar. Den här veckan blir det bara telefonkontakt och möjligen några hummande grymt av mig på kvällen när han kommer hem och av honom på mornarna innan jag sticker. Trevligt...


Jag har nästan packat klart också. Det gick på några minuter. Jag räknar kallt med att jag kommer att hitta massor i London. Nu är det snart dags. Bara en liten födelsedag att klara av först. Vad tror ni om att jag äter en god bakelse eller något annat sjukt onyttigt imorgon? Mmmm, jag visste det. Ni är på min sida:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards