petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 april 2011

Av petrasperspektiv - 6 april 2011 18:36

Alltså, inför renoveringen, som ska starta på övervåningen, har vi ju flyttat runt möbler och grejer och få saker är sig lika. En sak som är olik är vårt sovrum. Vi har flyttat ner till kontoret och det är rättså litet så sängen går precis in. Förklara då för mig varför det plötsligt känns så sjukt trångt i sängen. Det är ju inte så att sängen minskat på bredden och jag har ju inte legat med kroppsdelar utanför den innan heller. Så varför känns det så trångt? Jag fattar verkligen inte varför det känns som om jag ska dra till maken varje gång jag vänder mig, ja om han inte snarkar då förstås, för då finns det ju en anledning;-)


Dagen har annars varit helt ok. Till och med bra. Jag har jobbat undan massor som legat på skrivbordet ett tag. Skönt! Sen har jag hunnit med ett möte och lite tjänstefördelning. Men, hemma var jag inte förrän klockan sex ungefär. Maken var jätterolig som presenterade sig och sonen om jag möjligen hade glömt hur de såg ut.


Nu ska jag dricka kaffe innan jag bestämmer mig för om jag orkar förflytta massor med kläder från ovanvåningen till nedervåningen.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards