petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av petrasperspektiv - 26 mars 2011 13:32

Vilken härlig dag det är! Solen skiner och det är så där kyligt/friskt ute. Att jag dessutom handlat härliga saker gör ju inte dagen sämre. Jag började med att fynda en Pippi-tröja. Ni vet en sån där vit med röda och blå ränder på. Det är sällan jag stöter på kläder där jag direkt känner "den ska jag ha!" men så var det med den tröjan. Jag älskar den redan!


Jag och J gick vidare från Marice till Shack Matt och därifrån går jag ju sällan tomhänt. Inte idag heller. En supersöt, annorlunda vit blusponcho (låter konstigt, jag vet), en svart tunika/klänning och skor till sonen blev skörden där.


Därefter laddade vi batterierna på Ritz innan vi drog vidare till sportaffären där vi fyndade en underställströja inför nästa helgs golfträning.


Sen var det dags att gå hem innan vi blev bankrutt:-)


Nu ska jag röja i bokhyllan. Jag ska göra mig av med en hel del böcker. Hur jag nu ska kunna klara det...

Av petrasperspektiv - 26 mars 2011 08:46

Ja det kan man undra!

Någon nära vårt hus är korkad nog att dra igång att snickra vid sju en lördagsmorgon.Smart Måste vara någon som jobbar skift och inte håller lördagsmorgonen fullt så högt och heligt som vad jag gör. Korkat är det i alla fall.


Men, nu är jag ju uppe sedan ganska länge. Frukosten är intagen, tidningen läst och facebook genomgånget så vad gör jag nu? Jag ska träffa J i stan halv elva så jag har ju en stund på mig. Jag tror minsann jag crosstrainar en stund. Då kanske jag i alla fall kan ta en torr liten kaka om vi fikar. Så får det bli!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards