petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av petrasperspektiv - 7 mars 2011 19:16

Sprungit! Nu jäklar är jag på gång! Nja, nu ska man ju inte tro att jag sprang så långt men jag drog igång enligt iForms suveräna uppbyggnadsschema så jag är på gång i alla fall. Så det kanske kan bli ett Vårrus trots allt i alla fall.


Idag var det sent jobb för dagen avslutades i Karlshamn och då är man aldrig hemma före sex. Men så följde jag dottern till dansen och sprang lite så nu är jag oförskämt pigg igen. Dock inte så pigg att jag vill laga middag. Nixelipix, här får det bli yoggi och mackor till kvällsmat. Laxen sparar jag tills imorgon.


Imorgon förresten, då är det tandläkardags igen. Fy. Jag vill INTE ha lika ont som senast. Jag kommer heller inte att på några som helst villkor gå med på att bedöva halva ansiktet, inklusive ögat. Nix! Helst av allt vill jag slippa att åka dit men man kan ju inte få allt...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards