petrasperspektiv

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av petrasperspektiv - 13 mars 2011 17:31

Idag har jag faktiskt lyckats med att at det riktigt lugnt. Jag sov länge. Åt frukost och drack kaffet i soffan, fikade med bästa vännerna, crosstrainade, ingen vila men nyttigt, och sedan har jag läst ut en bok. Jag måste säga att det känns riktigt skönt. Nu ska jag bara samla kraft för att resa mig och gå ut i köket för att värma gårdagens rester till mig och dottern.


Veckan som ligger framför mig är full av aktiviteter. Alla dagar innehåller jobb men kvällarna innehåller lite olika grejer. Måndag, först styrelsemöte sedan årsmöte. Tisdag, först yoga sedan föräldramatch i hockeyn där jag och I ska coacha killarna. Ett mycket ärofyllt uppdrag:-). Onsdag, fara iväg och fixa en present till dottern. Torsdag, först banken för att kolla om de tycker en renovering är en lika bra idé som vi, sedan vägning, sedan fira dotterns 17-årsdag. Fredag, förmodligen stupa framstupa i soffan.

Jag undrar när det kommer en lugn vecka.


Imorgon vill jag vara hemma så jag inte missar det nya programmet på trean. Där ska nämligen en gammal bekanting till mig vara med, Stoffe. Det vill jag inte missa!


Sonen är på väg hem. Han låter trött men nöjd med sin helg. Jag är också nöjd. Med att få hem honom igen:-)


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards