petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av petrasperspektiv - 17 mars 2011 17:54

Idag fyller dottern 17 år. My God! Var tog de åren vägen? Alldeles nyss var hon en liten söt skrutt. Nu är hon en stor söt skrutt:-). Väldigt lik sin mamma, by the way. På mer än ett sätt. Fast ibland är hon faktiskt den mogna av oss. Sant. Efter en seans vi var på en gång är vi båda två väl medvetna om varför också. Hon har nämligen en gammal själ. Inte så att hon är gammal men att hon är klok. Så är det.


Dottern är en sån dotter som bara fungerar och sköter sig exemplariskt. När de lägger fram frånvarorapporteringen i skolan för att jag ska se om hon varit frånvarande spärrar jag förvånat upp ögonen. Som om hon skulle missköta skolan. Finns inte.


Vi har galet roligt ihop, jag och dottern. Vi har samma sjuka humor nämligen. Vi har en ganska elak och rå humor. Såna är vi.


I april sticker vi till London, jag och dottern. Själva! Jag kommer att vara helt slut efter det för dottern har verkligen bestämt sig för att vi ska göra London, HELA London.


Idag fyller hon inte bara år. Hon slapp den värsta delen av tandställningen oxå. Hon har tuggat tuggummi idag för första gången på över två år. Hon var rätt lycklig:-). Här är hon, bästa dottern:


  

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards