petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av petrasperspektiv - 8 mars 2011 20:35

Jag är klar hos tandläkaren. I alla fall för den här gången och den här tanden. I en timme låg jag och tokgapade med en massa grejer i munnen och något som liknade en sprängd ballong i ansiktet. Hela tiden var jag livrädd att något inte skulle funka och att allt skulle bli ännu värre. Ingen kul känsla. Men, som tur var lyckades allt som skulle lyckas och jag fick lämna mottagningen i och för sig totalt 5000 fattigare men med en tand man kan tugga på. Halleluja!


Nu har jag alldeles nyss kommit hem från yogan och jag har hunnit äta en god middag som maken lagat. Han är duktig han! Som tack för det låter jag honom titta på hockey på tv. Så snäll är jag...


Imorgon ska jag diskutera framtid. Det är stora grejer det. Hoppas det blir som jag vill. Annars vetitusan hur jag ska gå vidare...då får jag tänka HELT nytt. Det kan ju i och för sig vara utvecklande det med.


Idag sa S (yogaläraren) något klokt och mycket, mycket tänkvärt. Det var " när förändringens vindar blåser bygger man antingen vindskydd eller väderkvarnar". Den ni, den är något att fundera på. Vad bygger ni?



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards