petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av petrasperspektiv - 12 mars 2011 10:06

Idag har jag, för första gången på evigheter, en orörd dag framför mig. En dag bara jag förfogar över. Så skönt! Nu gäller det bara att hålla beslutsångesten borta för när såna här dagar plötsligt dyker upp har jag en tendens att låsa mig. Jag kan inte fatta ett enda litet beslut om vad jag vill göra och ofta blir det ingenting av någonting och så får jag ångest för att jag inte utnyttjat dagen på bästa sätt när de nu dyker upp så sällan. Ni fattar att det rör sig en del i lilla huvudet. Hälften är bara en massa skit jag hade levt bättre utan.


Jaja, ut och gå ska jag i alla fall. Tvätta ska jag i alla fall. Och läsa ska jag minsann prioritera. Maken ska dammsuga för det är hans hund som fäller.


Sen får jag väl SMS-trakassera sonen också. Han är ju Skövde på hockeycup. Han messade nyss och berättade att han träffat en kille han lärde känna på Rögles hockeyläger i somras. Roligt!


Nej men då börjar jag väl i tvättstugan. Ha en riktigt gottig lördag!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards