petrasperspektiv

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av petrasperspektiv - 16 mars 2011 16:29

När man tittar ut ser det jättehärligt ut med sol och blå himmel MEN när man sen kommer ut fattar man att naturen lurats för det är kallt som fasen!!! Ajamen allvarligt. Värme! Nu!


Imorgon ska dottern äntligen bli av med sin tandställning. Inte helt men i alla fall den som sitter fast hela tiden. Hon har haft den i drygt två år. Att hon har stått ut...Att hon sen slipper den på sin födelsedag är ju en rätt cool slump. Jag har tagit förmiddagen ledigt för att följa med henne och sedan måste det ju firas. Både det och födelsedagen. Alla paketer är inhandlade men två är på villovägar. En ska hämtas ikväll den andra får hon ha så fort den har landat i brevlådan. Tradigt men så är det. Det är ju risken med att handla på nätet. Bekvämt men chansartat. På tal om presenter så gör jag som jag brukar. Jag handlar för mycket och så mörkar jag summan för maken. Det är tur han inte är prismedveten för fem öre;-). Han tycker nämligen att jag har en tendens att överdriva när det kommer till presenter och julklappar. Det tycker inte jag. Jag älskar att ge.


Så, kaffe nu, sen bilen och paketfixeri.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards