petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av petrasperspektiv - 11 mars 2011 18:02

Straffet när man bara gräver djupare och djupare in i garderoben och inte tvättar med någon reda blir att tillbringa hela helgen i tvättstugan. Suck. Fast om jag laddar cd:n med en ljudbok eller drar ner till stan och köper årets melodifestivalskiva så kan jag nog stå ut. Det kan ju till och med bli trevligt.


Inatt åker sonen till Skövde för att hjälpa ett annat lag under en cup där. Fattar ni min ångest? Jag tycker aldrig om när familjen inte är samlad men när den minsta, fel, yngsta, åker iväg själv då blommar verkligen ångesten kan jag säga. Sen fattar ju jag med att jag inte kan visa det för sonen (tur han inte läser bloggen) för då kan det smitta av sig och det vill jag verkligen inte. Men, det är verkligen så att jag mår som bäst och är som lugnast när min lilla familj är samlad. Jag hoppas de tar väl hand om honom och hans två lagkompisar som offrar en helg för att hjälpa ett, i vanliga fall, konkurrerande lag.


Maken är i alla fall på väg hem nu. Bra det.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards