petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av petrasperspektiv - 9 mars 2011 19:24

Idag har jag belönat mig själv. Det bidde ingen ring. Det bidde en störtcool Desigual-kjol! Jag är egentligen ingen märkesmänniska men ibland tycker jag det är lite kul att äga något riktigt unikt och udda. Och en sån här kjol har jag inte sett någon ha. Det är lite kul! Nu ska jag bara hitta tillfället att använda den första gången. Det måste ju vara ett speciellt tillfälle.


Nu har jag precis gått en lång runda med C. Vi hann avhandla en hel del. Att promenera med en vän är nog den bästa terapin man kan ha.


Maken är i Gävle, eller i alla fall på väg. Han ska spela rinkbandy i Läkerol Arena. Ni fattar hur mallig han är över det va? Att han dessutom ska på match imorgon gör honom inte deprimerad på något sätt:-)


Dottern är i ishallen och kränger Tjeckien-filmer och jag sitter här och jobbar lite. När barnen är hemma blir det lite ostbricka. Det har sonen beställt. Mmmm.


Nähä, nu ska jag sätta mig och titta på den coola kjolen en stund. Och njuta;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards