petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av petrasperspektiv - 18 mars 2011 15:44

Minsann tror jag det är helg igen... Riktigt skönt med lite vila och, framförallt, sovmornar.


Men i vanlig ordning är det ju inte direkt vila som är ledordet i den här familjen. Nixelipix. Nej, för ikväll är de hockeyavslutning med föräldramatch, grillning och lite party. Alltid lika trevligt!


Imorgon firar vi dottern lite extra eftersom hela familjen var så extremt upptagna igår. Hon har valt shopping i Kristianstad och lunch på Rose Garden så det är bara för oss andra att gilla läget och hänga med. Inte för att jag klagar...


På söndag ska maken och jag röja lite inför renoveringen och så ska dottern och jag på bio.


En lagom hektisk helg med mycket roliga saker men tid för återhämtning också. Inte så illa pinkat...


Men, nu ska jag vila. Jag väcktes nämligen 03.20 av sonen som talade om att han mådde illa. Han hämtade en spann och sedan somnade han om. Själv vände och vred jag mig ända tills det var dags att stiga upp. Suck.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards