petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av petrasperspektiv - 22 mars 2011 21:49

Om man direkt sätter sig vid datorn för att skriva ett blogginlägg när man kommer hem 21:45 på kvällen, är man en dålig mamma då? Nej, bry er inte om att svara på det. Jag ska skriva ett jättesnabbt inlägg...


Idag har jag jobbat och så har jag varit på damkickoff på golfen. Mycket trevligt. God mat, gott vin, kul sällskap och modevisning. Sånt hade jag kunnat leva med oftare.


När man träffar andra golfare har man en tendens att glida in på ämnet handicap. Ytterst pinsamt att jag inte vet mitt... men det vet å andra sidan inte J heller så jag är inte ensam:-). Alla andra verkar ha snorkoll...


Imorgon kommer snickarbröderna hit för att prata renovering. Fasen vad kul! Påminn mig gärna om det sedan när jag är mitt uppe i det och inte trivs med att leva tattarliv med hela familjen intryckt på samma våning och sonen har sitt rum i vardagsrummet;-).


Nähä, dags att bli en bra mamma.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards