petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av petrasperspektiv - 22 januari 2011 19:17

På mitt initiativ blev J äntligen med facebook igår. Det funkar ju inte att hon är den enda på jordklotet man inte når där;-). Och idag blev minsann maken intvingad på fejjan också. Hade det inte varit för att det krävdes för att lagets Tjeckienblogg ska synas hade han väl aldrig gått med på det men för laget gör han ju allt;-).


Idag var det bortamatch i Mörrum och återigen var det dags för fult spel och pinsamt tränaragerande. Domaren däremot var den bästa i mannaminne och han gjorde så att matchen blev en riktig hockeymatch och ingen uppvisning i fula tricks och efterslängar. Mycket bra domarn! Vi vann med 9-5. Killarna var supertaggade och spelade drömhockey. Underbart att titta på.


Igårkväll var det ju tjejfest. Vi åt supergod mat och drack gott vin. Det kostade i och för sig att jag fick stiga upp tre inatt och blanda och dricka samarin men de var det värt;-).


Idag var det premiärövningskörning med dottern! Detta skedde på en stor grusplan vid Jössarinken. Det gick riktigt bra, vi överlevde ju båda två, och jag tror inte hon upplevde mig som aggressiv eller orolig. Däremot märkte jag att det är ganska svårt att förklara allt man ska göra. Man tänker ju inte riktigt på allt man gör. Nåja, kul var det i alla fall och nu ska det inte dröja så länge förrän vi gör om det!


Nej, nu får jag koncentrera mig på handbollen.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards