petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av petrasperspektiv - 21 januari 2011 14:22

Är det konstigt att jag äter för lite när dottern vägrar hämta och skala en clementin till mig när jag ligger på soffan? Nej, just det, det är det inte. Jag orkar ju inte resa mig men jag känner att det kurrar lite i magen. Om jag inte går ner tills nästa vecka måste det ju vara hennes fel, mohahahha:-). Om nu någon skulle tro att dottern blir ledsen för såna påhopp känner man inte min dotter. Hon har humor. I promise. Hon är ju min dotter;-).


Nu är det helg igen. Var tog den här veckan vägen?


Idag har maken veckohandlat. Jag ääääääääääälskar när han är ledig på fredagar. I vanlig ordning glömde han att lämna 100-kronors-rabattlappen. Men jag ska inte tracka honom för det. Förra veckan glömde jag att lämna 5%-lappen. Är vi hopplösa eller?


Snart ska maken och jag gå en runda i det fina vädret och ikväll är det party med tjejerna. Det blir väl lite Barcelonaprat och så en massa annat prat som är hemligstämplat många gånger om:-).



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards