petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av petrasperspektiv - 6 januari 2011 20:40

Jag har märkt en sak. När jag är utvilad och ledig från jobbet är jag ju rätt trist. Jag är inte särskilt arg på nånting och det har inte hänt saker som upprört mig. Jag är tråkig helt enkelt. Lugn och säkert trevligare än vanligt , men, ganska tråkig. Mmm,så är det.


Därför har jag inget kul att skriva idag heller. Att jag har bytt lakan och gjort andra hushålleliga saker kan ju knappast intressera en enda människa så jag skiter i att skriva om det.


Det enda lilla kuliga idag var när jag smet iväg till ishallen för att kolla B2-matchen. Det är alltid så kul att träffa andra föräldrar och snacka lite skit med dom. Men det var inga sensationer där heller idag. Våra killar vann, sonen dömde bra, tränare och föräldrar i båda lagen skötte sig exemplariskt, alltså en toppentillställning.


Vägde mig idag men det tänker jag inte ens kommentera mer än med: vad gör jag för fel? Så nu släpper vi det.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards