petrasperspektiv

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av petrasperspektiv - 16 januari 2011 13:40

Jag kanske har höga krav men i ett hus för 2,5 miljoner ska det vara tipptopp. Tycker i alla fall jag.


Idag när vi var och kollade på huset i Sölve möttes vi av en pöl på köksgolvet. Det var någon form av läckage och det är ju inte det bästa utgångsläget vid en försäljning.


Dessutom var det sprickor lite här och där och mellanrum mellan golv och golvlist nästan överallt.


Men visst var det fint annars, och stort. Nästan för stort faktiskt. Men, inget för oss. Imorgon kommer det hem hantverkare som ska kolla och räkna på en renovering här hemma. Och så kollar vi vidare på andra hus också. Man vet ju aldrig. Plötsligt kanske drömhuset är ute till försäljning.


Nu ska jag dammsuga upp en två-tre miljoner barr och sedan ska jag jobba. En LPP-mapp måste bli klar idag. Dessutom ska jag gå en runda. Och stryktvätt har jag en hög av också. Ojdå, plötsligt känns det lite stressigt;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards