petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av petrasperspektiv - 11 januari 2011 18:37

Just nu håller maken på att räkna ut allt material som behövs för att få vårt hus i toppskick. Jag har uppgiften att genast slå upp allt han behöver veta på nätet. Den arbetsfördelningen gillar jag. Särskilt eftersom jag kan facebooka och blogga samtidigt;-).


Sonen är på föreläsning. På eget initiativ är han och lyssnar på Mietek som föreläser om sin tid i koncentrationsläger. Jag lyssnade på honom förra året och kan ju säga att tårarna rann rätt friskt. Duktigt av sonen att gå på såna grejer tycker jag.


Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag ska bara göra småsaker som inte ens kostar pengar, den här gången, och ändå är jag lite skeptisk. Sån är jag...


Nu pockar maken på uppmärksamhet. Lika bra att hjälpa till lite;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards