petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av petrasperspektiv - 4 maj 2010 20:39

Så ja, nu är kvällspromenixen avklarad. Det var skönt. För att vara på den säkra sidan och veta att jag absolut inte tappar något hekto eller så så åt jag två mackor när jag kom hem. Bra jobbat Petra...


Maken sitter just nu och letar andrabil på nätet. Vi har märkt att det är ohållbart med en bil när båda jobbar utanför stan. Det är ett så tradigt pusslande att vi hellre betalar extra för att slippa det. Om någon har en vettig andrabil att sälja får ni gärna höra av er!


Susanne. Jag skickar gärna insändaren till dig. Jag ska bara hitta den först...


Ha en bra kväll hörrni. Nu tror jag att jag ska läsa lite.



Av petrasperspektiv - 4 maj 2010 12:07

Om man ändå inte äter så mycket till lunch kan man ju använda tiden till att blogga.


Lektionerna har förgyllt min förmiddag och kidsen har jobbat hårt. Alldeles strax kommer en av mina åttor och hämtar upp mig för att jag ska följa med till hennes praoplats. Det ska bli kul. Jag passar på att besöka en till när jag nu ändå cyklar ner till stan. jag hoppas jag inte belönas med ett ösregn innan jag är tillbaka på jobbet igen...


Maken var i Tyskland igår. Han var inte som han brukar vara en helt vanlig måndag. Han hade liiiite ont i huvudet idag. He he. Så kan det gå:-)


Idag blir dottern av med lite av all metall hon har i munnen. Jag fattar inte hur hon står ut.


Idag finns elevernas insändare i Sydöstran. Undrar om någon vill skälla på mig idag? Hoppas inte det...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards