petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av petrasperspektiv - 25 februari 2011 15:16

Att ta igen en veckas frånvaro på Facebook är omöjligt. Jag har nyss försökt och kommit fram till att om jag lägger ner all annan verksamhet vore det kanske möjligt men inte annars. Och, eftersom jag överlevt en vecka utan fejjan borde jag ju kunna klara mig utan att uppdatera mig också. Om det varit något utöver det vanliga kan ni väl berätta det för mig istället. Ok?


Så! Nu ska jag bara kicka dottern i rumpan så hon blir klar för promenad!

Av petrasperspektiv - 25 februari 2011 13:33

Jag trodde i min enfald att jag skulle kunna mjukstarta så där i lugn och ro efter en veckas semester. Så blev det inte! Så nu är jag back in business och helt slut efter min första jobbedag. Tur det är helg igen...


Fördelen med att jag har jobbat idag är att maken fick äran att veckohandla och jag kan sätta pengar på att det inte var lite som behövde handlas. Kylskåpet ekade väldigt tomt när vi kom hem igår.


Nej, istället ska jag ge mig ut och gå en runda. Motion blev det ju inte riktigt lika mycket av som jag hade trott innan vi åkte. Det ska bli riktigt skönt!



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards