petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av petrasperspektiv - 23 februari 2011 22:34

Detta skulle jag kunna tänka mig att göra varje år! Ungarnas resa kostade

100 000, det behöver inte ta så jäklans lång tid att spara ihop till igen. Om vi toksäljer Newbody, kakor och annat smått och gott kan vi åka igen om ett år. DET vore riktigt bra! Jag kan meddela att jag är med på det. Lätt!


Vilken fantastisk vecka! Underbara ungar, underbara föräldrar, underbar hockey och typ ett underbart hotell, eller nja, underbart är väl att ta i men helt okej i alla fall:-). Lite kallt har man ju aldrig dött av.


God mat har vi fått. Varje dag. OCH efterrätt. Varje dag. Ooops! Nicht gut! Jag längar INTE till vågen nästa vecka...


Jaja, nu är nu och nästa vecka är nästa vecka. Jag undviker helkroppsspeglar och njuter av gott vin i gott sällskap. Ha det gött!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards