petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av petrasperspektiv - 3 februari 2011 19:30

Jag har jätteont i munnen. Jag tror det är en tand som spökar men det gör liksom ont överallt den sidan av munnen. Grejen är ju också att psyket är väldigt mycket starkare än man tror så jag försöker faktiskt att slappna av mentalt och fokusera på annat. De stunder jag lyckas har jag mindre ont. Imorgon bitti ringer jag till tandläkaren i alla fall. Har de ingen tid till mig åker jag dit och sätter mig tills de tar sig tid.


En positiv sak mitt i allt bedrövligt med munnen är: -0,9!!! Yes!


En annan positiv sak idag var alla glada zumbadansare på jobbet. Jisses vad de dansade. Mycket imponerande måste jag säga. Jag tittade ju bara på men jag kunde snabbt konstatera att det var tur det för med min koordination hade jag ALDRIG fått ihop zumban.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards