petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av petrasperspektiv - 6 februari 2011 10:18

Om man inte gillar konceptet melodifestival, varför titta? Så klart kan det ju vara så att man tittat och lyssnat på alla bidragen och inte gillar ett enda och då är det ju bara så. Men, om man liksom inte gillar hela melodifestivalgrejen så fattar jag uppriktigt inte varför man tittar. Jag skulle aldrig sitta och titta på ett program jag tyckte var tradigt. Men det är ju jag... Jag älskar hela melodifestivalkittet. På riktigt! Ingen är nog gladare än jag för alla deltävlingar och andra chansen och allt. Jag har härliga veckor framför mig:-)


Ett annat val man gör är vad man väljer att lägga sina pengar på. I vår familj prioriterar vi upplevelser. Därför har jag alldeles nyss bokat en skidresa. Inte förrän nästa säsong är det dags men det är bra att vara ute i god tid så man får bo där man vill. Jag blev ju lite bortskämd sist med bastu i stugan så det är ju numera ett krav på vintersemestern:-)


Idag ska vi städa. Så himla trist att behöva lägga tid på. Men om vi gemensamt tar ett rejält ryck är det gjort på någon timme så det är väl bara att bita ihop.





Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards