petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av petrasperspektiv - 4 februari 2011 15:33

Olle heter min nya tandläkare. Det var Olle och en snäll tandsköterska som heter Annelie som tog hand om mig idag. De gjorde ett gott jobb. De klarade nämligen av att hålla mig lugn och fin, trots att det slutade med en rotfyllning. Suck.


Eftersom den första bedövningssprutan inte tog tillräckligt fick jag en till och jisses vilken kräm det var i den. Jag var bedövad upp i ögat, skitläskigt att blinka.


Men nu har Olle fixat och trixat lite i tanden och på torsdag ska jag dit igen. Kalaset går på något 3800 och uppåt. Sura pengar men när man har ont är plötsligt inte pengarna viktiga längre. Konstigt det där.


Nu håller jag tummarna för att det inte ska börja göra ont men om ifall att har jag lagrat ett halvt apotek;-) som jag hoppas att jag inte behöver nyttja för jag har köpt en flaska vin på Bolaget som såg fin ut och den skulle jag vilja smaka på ikväll. Jag köper alltid vin efter ettikett. Så vinsnobbig är jag...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards