petrasperspektiv

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av petrasperspektiv - 28 februari 2013 21:26

Efter att jag hade sprungit, duschat och ätit la jag mig i soffan för att titta på ett program jag redan glömt vad det handlade om. Tur att jag inte var mer intresserad än så för i vanlig ordning förtrollade soffan mig och jag somnade och sov som en stock i nästan en timme. Det känns som om det finns mer sov i ögonen och låt oss hoppas det så det inte blir en sömnlös natt.


Ikväll är jag hemma alldeles själv. Maken afterworkar i Malmö, sonen spelar hockey i Rydaholm och dottern är ju som vanligt;-) i Filippinerna.


Idag skypade vi äntligen! Det var så härligt att se henne! Hon verkar ha det riktigt bra men känner jag henne rätt tycker hon det är skönt att komma hem också. På söndag kommer hon.


Imorgon är det utbildningsdags! Äntligen!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards