petrasperspektiv

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av petrasperspektiv - 3 februari 2013 21:08

Jag är incheckad, har fått min kvällstidning, ätit god soppa, lyssnat på några rektorer som satt vid bordet bredvid;), packat upp, druckit kaffe och pratat med hela familjen samt P. Allt är alltså i god ordning.

Rummet är superfint. En sängdel och en vardagsrumsdel. Inte illa. Dessutom är det goegolvvärme på toaletten och det brukar det aldrig vara. Fint det:)

Imorgon hoppas jag få lära mig en massa nya saker! Kul det:)

Av petrasperspektiv - 3 februari 2013 11:51

...har jag nu. Det är dags för en Stockholmstripp och konferens och den här gången åker jag själv. Ibland är det ju nödvändigt men jag måste ju säga att jag definitivt föredrar när jag har sällskap med mig. Dels vet jag att jag har någon att prata med och dels vet jag att jag inte är ensam om att vara tvungen att lösa problem om det uppstår såna. Idag ligger dessutom lite grann utanför min kontroll eftersom jag ska ta mig ut till Globen, själv, och där hitta till hotellet. Förmodligen blir det inga problem men just nu kan jag se framför mig hur jag yrar omkring och inte hittar rätt. När jag själv bokar ser jag alltid till att bo på ett hotell som ligger ett stenkast från Centralstationen. Inte helt dumt faktiskt.

Tänk vad bristen på kontroll kan ställa till det;-)


Nu ska jag äta lite, kolla över packningen och så ska dottern skjutsa mig till stationen. Jag vet att det inte är långt dit men det är så jädrans tradigt att dra en väska efter sig i snön och bära den är inget alternativ.


Ni som nu inte ska sitta på ett tåg hela dagen kan ju passa på att gå ut. Vilket götteväder!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards