petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av petrasperspektiv - 1 februari 2013 21:31

Eftersom det är absolut förbjudet för mig att skryta om mina barn så gör ju inte jag det utan bara nämner i förbifarten att det finns en pojke som idag gjorde sin division 2-debut och gjorde det bra. Bara att få vara med är en ära och att få spela är en ännu större ära. Att han sen är inblandad i två mål är så suveränt makalöst roligt att man blir alldeles lycklig.

Tyvärr förlorade laget matchen och det är för tradigt när de var så på hugget och spelade bra! Bara att hoppas att det vänder i nästa match.

Fredag kväll utan ett glas rött. Suck. Livet som tonårsförälder. Vi ska vara i K-hamn klockan 2, inatt. Jaja, det är inte ofta dottern ber om skjuts och i och med detta behöver jag inte oroa mig för att hon ska åka med någon som inte kör lika bra som jag;)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards