petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av petrasperspektiv - 26 februari 2013 22:24

...och jag har två viktiga wordfeud-matcher igång. CE fick precis in ett 50-poängsord. Oerhört retfullt så här precis på slutet. GF har haft flyt exakt hela tiden men matchen är jämn och får bara jag lite flyt, som omväxling, så kan det gå.

Jobbat idag. Omväxlande och händelserikt som vanligt. Spring efter det. Den här gången en ny runda runt Ljungaviken och golfbanan. Får lite golflängtan när jag springer där. Jag vill spela golf nu!

Nu är det fem dagar tills dotter kommer hem. Längtar. Imorgon ska vi äntligen Skypa! Då får jag i alla fall se henne. Man får vara nöjd med det lilla;)

Sonen känns det som är bortrest han också men han är bara i ishallen. Som vanligt.

Halleda vad trött jag är. Lite ljudbok nu och jag sover på cirkus 30 sekunder. Men innan det ska jag strida klart wf-matcherna. Håll på mig!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards