petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av petrasperspektiv - 22 februari 2013 14:33

Varför är fredagar bra då? Jag tycker fredagar är bra för att jag har två dagar framför mig där jag fritt disponerar över tiden. Det är alltså inte för att jag ska slippa jobbet som jag gillar fredagar, för jag vill inte slippa mitt jobb. Jag trivs så bra att jag hade kunnat jobba alla dagar iveckan om jag hade orkat det. Nej, det är mer känslan av frihet och att veta att jag inte behöver ställa klockan, att vi kommer att äta extra god mat ikväll, som maken lagat givetvis, med ett gott vin till och att jag träffar familjen mer än vad jag hinner göra på vardagarna. Det är det härliga med fredagar, att ha allt detta framför sig.

Denna fredagseftermiddag ska jag och maken ut och gå en lång runda och på slutet av rundan glida inom Ica för att köpa mörk choklad. Det är ju för sjutton det enda godis jag får äta och då ska jag minsann äta det!

Ha en riktigt härlig fredag allesammans!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards