petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av petrasperspektiv - 7 februari 2013 21:10

Japp, då var tiden "efter tanden" inne. Jag har en lucka i överkäken som har slutat blöda. Hur det känns där vet jag inte för jag ryser vid bara tanken på hur slemmigt och äckligt det är. Urk. Jag känner om några dagar.

Givetvis gick det inte lätt idag. Nixelipix. Den första bedövningen räckte inte så de fick ge mig lite till. Trots det kändes det en del men då var jag så trött på det så jag tyckte att det var bara att dra ut skiten i alla fall. Det gjorde han och det gjorde faktiskt inte ont. Det var mer när han var i tanden och rotade som det kändes.


Jaja, nu är tanden ute och jag äter piller och lever på yoggi. Tur jag gillar yoggi;-). En obehaglig sak dock är att det känns som om jag luktar soptipp i munnen. Det gör jag förmodligen också så alla kan väl lova att inte komma för nära imorgon. Jag är ju rätt nojig med sånt!


Lite jobb har jag i alla fall fått gjort idag. Bra det. Däremot kunde jag inte svara i telefon men jag får fixa de missade samtalen imorgon.


Imorgon är det jobb, frissa och sen fest. Hoppas jag inte behöver knapra piller då för ett glas rött är rätt så mycket godare;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards