petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av petrasperspektiv - 2 februari 2013 21:47

...melodifestivalperioden alltså. Underbart! I flera veckor nu ska jag få njuta av detta spektakel. En sak som är kul är att det är få låtar som är bra första gången man hör dem. De flesta växer ju mer man hör dem. Därför är det inte helt rättvist att dissa dem direkt vid första lyssningen. (Ja, jag vet att jag dissade sista numret direkt idag men om ett nummer innehåller en som dansar ungefär som jag, helt omotoriskt, och dessutom sjunger falskt då får man dissa;). Petra regler:)

Dagen idag har innehållit sovmorgon, goefamiljefrukost, shopping med dottern, städning av nedervåning, packning inför morgondagen, matlagning och mello. En bra dag. Det som inte hanns med var hockeyn i Malmö där SIK kvitterar 19:58 i tredje perioden. Härligt! Tur jag inte var där för domarinsatsen idag var tydligen något i hästväg. Han hotade sonen med två månaders avstängning och då var det ändå en Malmöspelare som hade kallat sonecn för extremt fula ord som aldrig någonsin kommer att användas i denna blogg. Sonen upplyste bara domaren om vad Panterspelaren sagt. Jag tror vi måste börja filma matcherna så att vi har något vi faktiskt kan skicka till Svenska hockeyförbundet. Det MÅSTE bli skärpning och en kvalitetshöjning på domarsidan.

Nu lite Moreno och tystnaden.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards