petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av petrasperspektiv - 19 augusti 2010 21:27

...blev det i matchen mellan Ifö:s 97/98:or och ett lag vars namn var omöjligt att komma ihåg för jag tror det var tre ortsnamn i det. Matchen spelades i alla fall i Arkelstorp, typ. Sonen satte två mål och spelade för övrigt också mycket bra. Hela laget spelade väldigt bra och det var en fröjd att titta på. Kul!


Idag fick minsann både jag, maken och sonen hasta iväg till jobb och skola. Dottern, den lilla grisen, låg kvar och tog sig en rejäl sovmorgon. Som straff fick hon laga middag. :-)


Att det varit händelserikt på jobbet behöver jag väl knappt berätta längre. Jag tror jag gör så att OM det infinner sig en lugn dag utan att det händer en miljon olika saker på jobbet så skriver jag om det istället.


Nu ska dotterns ögonfransar färgas och eftersom jag gjort det innan med lyckat resultat har jag fått nytt förtroende. Det är ju inte särskilt jobbigt. Särskilt inte för dottern vars enda uppgift är att blunda i 30 minuter och det har hon inga som helst problem med.


Imorgon SKA jag ut och gå på morgonen. Bara så ni vet. Er jag träffar får gärna fråga mig om jag varit ute så att jag får skämmas rejält om jag inte gått min runda. Kom ihåg det!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards