petrasperspektiv

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av petrasperspektiv - 21 augusti 2010 14:19

Jag älskar att strosa omkring i stan på lördagar. Idag var det extra trevligt för det var så mycket folk där. Det var loppis på torget, valstugor på samma ställe och så något trädgårdsgrej någonstans. Därav allt folk. I vilket fall som helst var det trevligt. Lite fynd gjorde jag också. I en affär som ska läggas ner fyndade jag ett svart linne och ett skärp för den enorma summan av 55 kronor:-).På Liv hittade jag annat kul. Inga fynd men sånt som livar upp. En lunch på Kristinas är aldrig fel. Där åt dottern pannkakor med grädde och sylt och jag åt en bit broccolipaj. Mumsigt. Och trevlig personal har de där oxå;-)Ikväll blir det grillemat. Jag tror minsann vi ska sitta ute på altanen hela kvällen. Det är ju så skönt ute. Tänk att det är så göttigt trots att vi är inne i slutet på augusti. Den här sommaren kan man verkligen inte klaga på.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards