petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av petrasperspektiv - 9 augusti 2010 18:30

Jaha så var första jobbedagen över och jag är inte helt död utan tror till och med att jag orkar gå en runda. Det är bra. Att jag inte är helt död alltså.


Nu har jag varit och hämtat mina nya golfklubbor. Synd bara att semestern är slut så jag inte hinner spela...I vilket fall som helst förväntar jag mig grymma slag med dem och får jag inga grymma slag så skyller jag det på klubborna. Det är ju i alla fall inte mitt fel.


Nej, nu måste jag motionera. Är man knäpp i huvet om man crosstrainar inomhus och tittar på tv samtidigt istället för att gå ut och motionera när solen skiner? Ja, jag trodde väl det. Jag går väl ut då...

Av petrasperspektiv - 9 augusti 2010 06:59

Jag gick upp sjukt tidigt. Jag har nog tappat uppfattningen om hur lång tid det tar att duscha, äta frukost och dricka kaffe. I och för sig ska det fönas och sminkas och packas ihop lite grejer men det är i alla fall gott om tid.


Det var väldigt skönt att sova på Tempurmadrassen igen efter en vecka i husvagn. Jag trodde det skulle ta lång tid att somna men tack vare sonens hockeyläger har jag kommit in i rätt dygnsrytm så jag somnade kvickt och vaknade hyfsat utsövd.


Dagens att-göra-lista är låååång. Jag måste till att börja med ta bort det automatiska svaret om att jag är på semester i min mejl. Det lär ju ta en stund för jag har jätteglömt hur man gör...


Nähä, dags att agera.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards