petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av petrasperspektiv - 18 augusti 2010 18:44

Jag och dottern for iväg till Eko för det var en del saker hon behöver inför skolstarten på måndag. Bland de nödvändiga sakerna var ett hänglås. På min tid, ni vet på 1900-talet, hade vi nycklar till skåpen på Furulund. Uppenbarligen är den tiden över...Smart dock, för tänk så mycket tid och pengar som INTE behöver läggas på borttappade/slarvade nycklar.


Ha! Ikväll kan jag äntligen tvinga sonen att gå och lägga sig när jag tycker det är lämpligt. Inte för att han är extremt rebellisk i vanliga fall men han har ju haft helt rätt i att han inte behövt stiga upp så tidigt och följaktligen inte behövt gå och lägga sig så tidigt men jag är ju så lättväckt sådär i insomningsprocessen så jag föredrar ju att det är helt tyst då. (Vilken lång mening det blev...)


Hujedamig vilka dagar det har varit den här veckan. Jag känner mig helt slut. Jag tror det beror på alldeles för lite friskluft, jag hinner inte sticka ut näsan under arbetstid ens, och alldeles för mycket att hålla reda på. Mina att-göra-listor blir bara längre och längre.


Alltså: friskluft! Nu!


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards