petrasperspektiv

Alla inlägg den 30 april 2012

Av petrasperspektiv - 30 april 2012 20:23

De rosa jobbarbyxorna alltså. Inhandlade:-) Ojojoj, vad jobbinspirerad jag är nu. Dessutom klassas de just nu som ett tortyrredskap eftersom de bara fanns i minsta storleken och jag fick jobba rätt bra för att kunna knäppa dem så de ska dessutom hjälpa till i kampen mot kilona. Bra va?!Idag var det vårlunch på jobbet. Ett gigantiskt knytkalas och så picknick i parken. Värre kan man ha det på arbetstid;-)Annars har jag mest jobbat med aktivitetsplanen och det tar sin lilla tid kan jag meddela men om det bara leder till förbättringar så är det värt det. Alldeles nu är maten intagen och ett glas vin uppdrucket och snart ska vi gå en liten runda nerom stan för att titta på brasan och träffa lite folk!Imorgon är jag ledig! Gött! Det enda jag med bestämdhet vet att jag ska göra är att gå ner till torget och titta på när dotterns barndansare har uppvisning på torget. Halv tolv tror jag det var. Sen ska jag nog köpa lite blommor och plantera lite och så ska jag slita väck ogräs ur rabatten. Allt detta (utom dansuppvisningen) ska utföras i de rosa brallsen:-).Ha det gott alla!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards