petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 april 2012

Av petrasperspektiv - 4 april 2012 21:24

Senaste infon från dottern kom i eftermiddags när de äntligen var framme i Kiruna. 24 timmar efter avfärd från Bromölla. Helt galet. Eftersom jag är en cool mamma som inte oroar mig (not) skulle jag vilja att dottern ringer när hon läser detta så att mamman inte behöver vara oroliga mamman som ringer vid fel tillfälle. Ok?


Idag var premiärdagen för the kofta. Jag fick faktiskt en del kommentarer om att den var fin. Kul!


Möten har det varit många idag. Man kan säga att jag har vandrat från det ena till det andra och alldeles nyss kom jag hem från det sista idag, SIK:s. Om någon tror att det är lugnt och skönt på hockeyfronten nu för att matcherna är slut och isen är borta kan jag meddela att inget kunde vara mer felaktigt. Jag tycker det är mer att göra nu än under brinnande säsong. Och det krockar med att våren är den mest intensiva tiden på jobbet i och med att allt planerande inför hösten i form av resurser och tjänster och annat ska fixas.


Imorgon är det skärtorsdag och efter det är jag ledig i fyra dagar! Oj, vad skönt. Så många dagar i rad var det länge sedan jag var ledig. Om jag skulle ta och damma av golfklubborna kanske...



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards