petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 april 2012

Av petrasperspektiv - 17 april 2012 21:35

...har jag varit idag. Allt bara flöt på och sakerna på att-göra-listan bara ströks i swosch-hastighet. Bra det.


Väl hemma konstaterade jag att sonen lagat mat. Till sig själv. Pucko;-) Jag och dottern blev utan men å andra sidan är ju mackor gott.


Ett pass body balance har hunnits med. Idag gick det lite lättare med de nya övningarna även om det fortfarande är en övning där jag fattar absolut ingenting. Jag hamnar fel och har ingen aning om var jag ska placera kroppsdelarna. Suck. Men jag och EB fick i alla fall ett gott skratt.


Det ser mörkt ut för Brynäs. Det måste vara för att maken jobbar. Andra matchen han gör det nu och som ni vet, andra förlusten. Nu får polismyndigheten ta sitt ansvar och låta honom vara ledig så Brynäs kan ta SM-guld:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards