petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 april 2012

Av petrasperspektiv - 7 april 2012 20:25

...f-n. Det står lådor och kassar överallt. Hyllor och tavlor är nedplockade från väggarna och det som syns är fula märken överallt. Det står kassar som ska till Brokiga Boden och kassar som ska slängas, och sorteras, suck.


Jaja, nedmontering går ju i alla fall framåt och om ett par månader har vi en sketaflott nedervåning;-). Det ska bli riktigt gött.


Imorgon ska jag ta mig iväg och inhandla engångsmaterial för några veckor framåt. Inget kök innebär inget vatten som innebär halvdan matlagning och ingen möjlighet att diska. Att slippa laga mat varje dag ser jag egentligen inte som ett problem. Jag dör inte av att äta yoggi till kvällsmat och jag tror inte nån annan gör det heller, även om de själva hävdar motsatsen;-)


Dottern är hemma förresten. Skönt! Nu är ju sonen i och för sig hos en kompis så flocken är inte samlad men imorgon kväll utfärdar jag nog utegångsförbud för alla så att vi kan ha en riktig familjekväll med god mat och god dricka.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards