petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 april 2012

Av petrasperspektiv - 5 april 2012 22:02

Nu är jag ledig! I fyra dagar! Så gött:-). Det är också så att jag numera ser skrivbordsskivan, har betat av det mesta på att-göra-listan och gjort så mycket jag kan innan jag får de besked jag behöver. Skönt att vara ikapp. Nu har jag bara en hög med olika böcker och skrifter att läsa men det tänker jag INTE göra den här helgen. Skönt att ha bestämt sig. Dottern har varit på ishotellet och så har hon åkt hundspann. Båda grejerna var hon nöjd med, lät det som i alla fall... Jag har ju haft lite dåliga vibbar kring den gröna minibussen som skulle hämta upp dem till hundspannsåkningen men hon har messat så jag vet att hon är i säkerhet. Skönt!Nu är sonen äntligen hemma. Skönt. Då kan jag slappna av lite.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards